Zabrze,

ACCOUNTING BUSINESS PARTNER

ID: 4207505

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: - Współpraca w przygotowywaniu i składaniu deklaracji podatkowych i sprawozdawczości podatkowej.- Zarządzanie wnioskami od rządu, audytora podatkowego lub społecznego, konsultantów.- Administrowanie rachunkami bankowymi we współpracy z Group Treasury.- Współpraca i wsparcie SSC w wypełnianiu ich obowiązków i poziomu usług, np. AP, AR i R2R itp.- Zapewnienie zgodności z lokalnymi GAAP (pogoń za nowymi wymogami prawnymi) we współpracy z SSC.- Wynagrodzenia za sprawozdawczość finansową.- Lokalna weryfikacja ustawowych sprawozdań finansowych we współpracy z SSC, prawnikami i audytorami.- Główny kontakt dla lokalnych audytorów, organów podatkowych i innych powiązanych interesariuszy.- Ogólna weryfikacja, czy transakcje finansowe są prawidłowo rejestrowane- Monitorowanie prawa finansowego- Przygotowywanie i składanie miesięcznych raportów Intrastat dotyczących importu i eksportu.- Pojedynczy punkt kontaktowy w sprawach finansowych, zasad, procesów wewnętrznych.- Zapewnienie zgodności z delegowanymi uprawnieniami w lokalnych lokalizacjach.- Współpraca z lokalnymi kontrolerami zakładów.- Prowadzenie harmonogramów i uzgadnianie należności na bieżąco i zgodnie z okresowymi ustaleniami kontrolera kredytowego Grupy.- Ciągłe doskonalenie procesów w obszarze, na który pracownik ma wpływ.- Wykonywanie wszelkich innych obowiązków związanych ze stanowiskiem, które mogą się pojawić, zapewniając w ten sposób kompleksową i elastyczną obsługę firmy i działu.- Zachowanie całkowitej tajemnicy wobec osób niebędących pracownikami w zakresie działalności firmy.Data zatrudnienia: styczeń 2025 r.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • ACCOUNTING BUSINESS PARTNER
  • Numer
  • StPr/24/1203
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • 41-808 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • - Współpraca w przygotowywaniu i składaniu deklaracji podatkowych i sprawozdawczości podatkowej.- Zarządzanie wnioskami od rządu, audytora podatkowego lub społecznego, konsultantów.- Administrowanie rachunkami bankowymi we współpracy z Group Treasury.- Współpraca i wsparcie SSC w wypełnianiu ich obowiązków i poziomu usług, np. AP, AR i R2R itp.- Zapewnienie zgodności z lokalnymi GAAP (pogoń za nowymi wymogami prawnymi) we współpracy z SSC.- Wynagrodzenia za sprawozdawczość finansową.- Lokalna weryfikacja ustawowych sprawozdań finansowych we współpracy z SSC, prawnikami i audytorami.- Główny kontakt dla lokalnych audytorów, organów podatkowych i innych powiązanych interesariuszy.- Ogólna weryfikacja, czy transakcje finansowe są prawidłowo rejestrowane- Monitorowanie prawa finansowego- Przygotowywanie i składanie miesięcznych raportów Intrastat dotyczących importu i eksportu.- Pojedynczy punkt kontaktowy w sprawach finansowych, zasad, procesów wewnętrznych.- Zapewnienie zgodności z delegowanymi uprawnieniami w lokalnych lokalizacjach.- Współpraca z lokalnymi kontrolerami zakładów.- Prowadzenie harmonogramów i uzgadnianie należności na bieżąco i zgodnie z okresowymi ustaleniami kontrolera kredytowego Grupy.- Ciągłe doskonalenie procesów w obszarze, na który pracownik ma wpływ.- Wykonywanie wszelkich innych obowiązków związanych ze stanowiskiem, które mogą się pojawić, zapewniając w ten sposób kompleksową i elastyczną obsługę firmy i działu.- Zachowanie całkowitej tajemnicy wobec osób niebędących pracownikami w zakresie działalności firmy.Data zatrudnienia: styczeń 2025 r.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • dwie zmiany
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.01.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 6 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • kontroler finansowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
    Języki: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły,
     
  • Inne:
  • Wykształcenie wyższe lub równoważne wykształcenie i/lub kwalifikacje finansowe;Umiejętności: - Pracowitość i gotowość do zajmowania się szczegółami przy jednoczesnym zachowaniu perspektywy zarządzania;- Umiejętność zarządzania projektami w zróżnicowanej grupie różnych interesariuszy;- Silna osobowość i dobre umiejętności komunikacyjne, aby móc radzić sobie z różnymi interesariuszami;Doświadczenie zawodowe:- Doświadczenie w księgowości i ocenie ryzyka w różnych organizacjach, w tym produkcyjnych- Doświadczenie w pracy z SSC;Znajomość języków obcych: biegły angielski

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • "SCHOELLER ALLIBERT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Adres www
  • www.schoellerallibert.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
  • Adres
  • 41-808 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • Justyna.grabowska@schoellerallibert.com