Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: - Współpraca w przygotowywaniu i składaniu deklaracji podatkowych i sprawozdawczości podatkowej.- Zarządzanie wnioskami od rządu, audytora podatkowego lub społecznego, konsultantów.- Administrowanie rachunkami bankowymi we współpracy z Group Treasury.- Współpraca i wsparcie SSC w wypełnianiu ich obowiązków i poziomu usług, np. AP, AR i R2R itp.- Zapewnienie zgodności z lokalnymi GAAP (pogoń za nowymi wymogami prawnymi) we współpracy z SSC.- Wynagrodzenia za sprawozdawczość finansową.- Lokalna weryfikacja ustawowych sprawozdań finansowych we współpracy z SSC, prawnikami i audytorami.- Główny kontakt dla lokalnych audytorów, organów podatkowych i innych powiązanych interesariuszy.- Ogólna weryfikacja, czy transakcje finansowe są prawidłowo rejestrowane- Monitorowanie prawa finansowego- Przygotowywanie i składanie miesięcznych raportów Intrastat dotyczących importu i eksportu.- Pojedynczy punkt kontaktowy w sprawach finansowych, zasad, procesów wewnętrznych.- Zapewnienie zgodności z delegowanymi uprawnieniami w lokalnych lokalizacjach.- Współpraca z lokalnymi kontrolerami zakładów.- Prowadzenie harmonogramów i uzgadnianie należności na bieżąco i zgodnie z okresowymi ustaleniami kontrolera kredytowego Grupy.- Ciągłe doskonalenie procesów w obszarze, na który pracownik ma wpływ.- Wykonywanie wszelkich innych obowiązków związanych ze stanowiskiem, które mogą się pojawić, zapewniając w ten sposób kompleksową i elastyczną obsługę firmy i działu.- Zachowanie całkowitej tajemnicy wobec osób niebędących pracownikami w zakresie działalności firmy.Data zatrudnienia: styczeń 2025 r.
Szczegóły
- Oferta pracy
- ACCOUNTING BUSINESS PARTNER
- Numer
- StPr/24/1203
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- 41-808 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- - Współpraca w przygotowywaniu i składaniu deklaracji podatkowych i sprawozdawczości podatkowej.- Zarządzanie wnioskami od rządu, audytora podatkowego lub społecznego, konsultantów.- Administrowanie rachunkami bankowymi we współpracy z Group Treasury.- Współpraca i wsparcie SSC w wypełnianiu ich obowiązków i poziomu usług, np. AP, AR i R2R itp.- Zapewnienie zgodności z lokalnymi GAAP (pogoń za nowymi wymogami prawnymi) we współpracy z SSC.- Wynagrodzenia za sprawozdawczość finansową.- Lokalna weryfikacja ustawowych sprawozdań finansowych we współpracy z SSC, prawnikami i audytorami.- Główny kontakt dla lokalnych audytorów, organów podatkowych i innych powiązanych interesariuszy.- Ogólna weryfikacja, czy transakcje finansowe są prawidłowo rejestrowane- Monitorowanie prawa finansowego- Przygotowywanie i składanie miesięcznych raportów Intrastat dotyczących importu i eksportu.- Pojedynczy punkt kontaktowy w sprawach finansowych, zasad, procesów wewnętrznych.- Zapewnienie zgodności z delegowanymi uprawnieniami w lokalnych lokalizacjach.- Współpraca z lokalnymi kontrolerami zakładów.- Prowadzenie harmonogramów i uzgadnianie należności na bieżąco i zgodnie z okresowymi ustaleniami kontrolera kredytowego Grupy.- Ciągłe doskonalenie procesów w obszarze, na który pracownik ma wpływ.- Wykonywanie wszelkich innych obowiązków związanych ze stanowiskiem, które mogą się pojawić, zapewniając w ten sposób kompleksową i elastyczną obsługę firmy i działu.- Zachowanie całkowitej tajemnicy wobec osób niebędących pracownikami w zakresie działalności firmy.Data zatrudnienia: styczeń 2025 r.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- dwie zmiany
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.01.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 6 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- kontroler finansowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Języki: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły,
- Inne:
- Wykształcenie wyższe lub równoważne wykształcenie i/lub kwalifikacje finansowe;Umiejętności: - Pracowitość i gotowość do zajmowania się szczegółami przy jednoczesnym zachowaniu perspektywy zarządzania;- Umiejętność zarządzania projektami w zróżnicowanej grupie różnych interesariuszy;- Silna osobowość i dobre umiejętności komunikacyjne, aby móc radzić sobie z różnymi interesariuszami;Doświadczenie zawodowe:- Doświadczenie w księgowości i ocenie ryzyka w różnych organizacjach, w tym produkcyjnych- Doświadczenie w pracy z SSC;Znajomość języków obcych: biegły angielski
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- "SCHOELLER ALLIBERT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres www
- www.schoellerallibert.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
- Adres
- 41-808 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- -
- Justyna.grabowska@schoellerallibert.com