Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1. Prowadzenie spraw z zakresu zgłoszeń zamiaru budowy i wykonywania robótniewymagających pozwolenia na budowę,2. Prowadzenie spraw z zakresu zgłoszeń zamiaru zmiany sposobu użytkowania obiektówbudowlanych lub ich części,3. Prowadzenie spraw z zakresu zgłoszeń zamiaru rozbiórki obiektów budowlanych,4. Wykonywanie innych czynności urzędowych zleconych przez Kierownika Wydziału lub jego zastępców,5. Należyte załatwianie spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. Miejsce pracy, które jest dostosowane do osób z niepełnosprawnościami: praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Myślenicach w budynku przy ul. Drogowców 2A.2. Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej4 godzin na dobę, przemieszczaniem się w budynku po powierzchniach płaskichi schodach. Stanowisko jest dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. W przypadku pytańdotyczących warunków pracy, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: kadry@myslenicki.pl /nr tel. 12 274-93-363. Zatrudnienie na podstawie umowy na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.4. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.5. Wymagania związane ze stanowiskiem dotyczące dostępności, obejmują dostosowanie dostępności w zakresie architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjnej.Termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 10 grudnia 2025 roku listownielub osobiście na Dzienniku Podawczym Starostwa Powiatowego w Myślenicach, ul. Drogowców 2a,32-400 Myślenice, parter, pokój nr 17 , z dopiskiem na kopercie Nabór Nr 7/2025.Dokumenty aplikacyjne wymagane w ogłoszeniu o naborze, przesłane pocztą lub pocztą kurierską,uważa się za doręczone w terminie, jeżeli wpłyną one fizycznie na Dziennik Podawczy Starostwa przedzakończeniem pracy Starostwa w dniu, na który został wyznaczony ostateczny termin składania dokumentów.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy