Zakres obowiązków: 1) prowadzenie ewidencji projektów kierowanych pod obrady Rady Gminy,2) kompletowanie materiałów na posiedzenia rady i komisji, zawiadomienia radnych i sołtysów, terminowe dostarczanie materiałów,3) przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,4) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji Rady i jej komisji, zabezpieczenie właściwych warunków prowadzenia sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań organizowanych w Radzie Gminy.Pełna treść ogłoszenia z wzorami dokumentów do pobrania znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Iwanowice pod linkiem: https://bip.malopolska.pl/ugiwanowice,a,2780365,nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-referacie-promocji-i-rozwoju-gminy-1-etat.html
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy