Zakres obowiązków: Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki. Kompletowanie dokumentów finansowo-księgowych, dokonywanie przelewów, Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki oraz statystyki publicznej. Prowadzenie całości spraw związanych z rozliczaniem podatku VAT oraz wystawianiem faktur VAT. Bieżąca analiza realizacji budżetu. Dekretowanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych. Prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej. Prowadzenie całości spraw związanych z ubezpieczeniem pracowników w ZUS i PPK. Wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy