Opis zadań: - prace biurowe i administracyjne, obsługa klentów- przygotowanie sprawozdań i raportów- obsługa urządzeń biurowych- porządkowanie i archiwizacja dokumentów, obsługa korespondencji firmowej i urzędowej- wykonywanie dorażnych poleceń na terenie firmy- działania marketingowe na portalach społecznościowych i internetowych; facebook - prowadzenie strony firmowej i powiązanych grup, dodawanie postów,moderacja komentarzy i wiadomości oraz podstawowa obsługa narzędzi Meta- czynności związane z prowadzeniem dokumentacji urzędowych związanych z wyjazdami z opiekunami- obsługa programu Todoist - wpisywanie zadań, przekazywanie ich między pracownikami, zaznaczenie wykonania oraz podstawowe raportowanie- obsługa Arkuszy Google i Dokumenty Google - tworzenie i edycja plików, filtrowanie danych, proste tabele zestawieniowe i przestawne. Do tego dochodzi udostępnianie plików, nadawanie uprawnień oraz pobieranie dokumentów do różnych formatów
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy