Zakres obowiązków: 1. realizacja zadań Referatu Finansowego w zakresie prowadzenia spraw rachunkowych i innych, związanych z finansami gminy,2. wykonywanie obowiązków w zakresie rachunkowości Urzędu Gminy w Miedźnej określonych ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości oraz w zakresie gospodarki finansowej określonych ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, powierzonych przez Wójta Gminy Miedźna, w tym dokonywanie wstępnej kontroli:a. zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,b. kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,3. nadzór nad rachunkowością Urzędu Gminy Miedźna, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami polegającymi na:a. organizowaniu sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontrolowania dokumentów w sposób zapewniający prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdawczości finansowej, budżetowej i z operacji finansowych,b. prowadzeniu księgowości i sprawozdawczości w sposób umożliwiający:- terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,c. czuwaniu nad całokształtem prac z zakresu wykonywania obowiązków wynikających z ustawy o rachunkowości wykonywanych przez poszczególnych pracowników, m. in. terminowości zamykania ksiąg rachunkowych,d. wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu,4. nadzorowanie sposobu przeprowadzania inwentaryzacji drogą potwierdzenia stanu aktywów oraz porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami i weryfikacji wartości tych składników,5. opiniowanie z ramienia Głównego Księgowego wyników rozliczenia inwentaryzacji przeprowadzanej w Urzędzie,6. sporządzanie projektów przepisów wewnętrznych, podpisywanych przez Wójta Gminy Miedźna dotyczących prowadzenia rachunkowości, w szczególności: Zakładowego Planu Kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji w zakresie ksiąg rachunkowych prowadzonych w Referacie Finansowym,7. współpraca przy opracowywaniu materiałów do projektu budżetu i wieloletniej prognozy finansowej,8. współpraca przy opracowywaniu sprawdzań opisowych z wykonania budżetu i danych finansowych do raportu o stanie Gminy, 9. nadzór nad prawidłowością naliczania i wypłaty wynagrodzeń,10. zastępstwo Skarbnika Gminy w razie jego nieobecności,Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zakończeniu procedury naboru.Praca na czas określony: I umowa na czas określony z możliwością przedłużenGodzina zakończenia pracy: 15:30
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy