Zakres obowiązków: opracowywanie projektów procedur z zakresu rachunkowości projektów realizowanych przy współudziale środków europejskich, współudział w sporządzaniu zestawień dochodów i wydatków realizowanych projektów współfinansowanych środkami europejskimi, współpraca z miejskimi jednostkami budżetowymi oraz wydziałami urzędu w zakresie realizacji projektów współfinansowanych środkami europejskimi, współudział w przyjmowaniu sprawozdań budżetowych, z zakresu operacji finansowych oraz finansowych oraz ich sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, współudział w prowadzeniu ewidencji księgowej organu finansowego, prowadzenie spraw organizacyjnych i kancelaryjnych wydziału, w tym obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów w zakresie korespondencji wpływającej do wydziału oraz pionu finansowego, organizowanie i prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem akt wydziału do archiwum zakładowego, odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy