Zakres obowiązków: KONKURS, szczegóły ogłoszenia na stronie: https://gods.bip.gliwice.eu/2/artykul/numer-naboru-gods-kd21072025Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych ,prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie skierowań na badania lekarskie, prowadzenie ewidencji zaświadczeń lekarskich i szkoleń BHP, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i osób zatrudnionych w ramach umów cywilno-prawnych, naliczanie obciążeń publiczno-prawnych, w tym składek ZUS i zaliczek pdof oraz innych potrąceń,prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej,przygotowanie przelewów do programu bankowego, prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, sporządzanie sprawozdań do GUS i do Urzędu Miasta,sporządzanie deklaracji i przelewów do PFRON, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla zatrudnionych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy