Zakres obowiązków: 1) realizacja zadań finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej, zmierzające do ograniczenia skutków niepełnosprawności indywidualnych osób niepełnosprawnych.2) opracowywanie i sporządzanie umów cywilno prawnych oraz aneksów na realizację zadań finansowanych ze środków PFRON.3) opracowywanie i aktualizowanie wniosków i regulaminów dotyczących zadań finansowanych ze środków PFRON.4) rozliczanie wniosków o przekazanie środków finansowych na indywidualne konta sprzedawcy w ramach realizowanych zadań PFRON.5) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym przedstawianych faktur przez wnioskodawców do rozliczenia.6) sporządzanie pism o wysokości przyznanego dofinansowania w ramach realizowanych zadań PFRON, prowadzenie akt wnioskodawców.7) sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań rzeczowo-finansowych.8) opracowanie sprawozdania rocznego z działalności PFRON.9) obsługa księgowa zadań realizowanych ze środków PFRON.10) sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe.11) kontrola warsztatów np. terapii zajęciowej.12) doradztwo ds. osób niepełnosprawnych.13) opracowywanie programów, analiz, ocen oraz sprawozdań.14) udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe.15) przestrzeganie regulaminu, instrukcji kancelaryjnej i przepisów dotyczących archiwizacji.16) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Prezesa / Dyrektora.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy