Zakres obowiązków: 1.Wykonywanie zadań określonych w przepisach prawa oraz wewnętrznych aktach prawnych.2.Nadzór i koordynacja całokształtu spraw w zakresie działania Urzędu Miasta Zakopane, określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Zakopane oraz przepisach prawa.3.Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz jego organizacja.4.Pełnienie nadzoru nad organizacją i funkcjonowaniem Urzędu oraz zapewnieniem realizacji zadań przez pracowników Urzędu.5.Współpraca z Radą Miasta Zakopane oraz Komisjami Rady Miasta Zakopane.6.Nadzór nad realizacją zadań przez komórki organizacyjne Urzędu określone w Regulaminie Organizacyjnym.7.Wykonywanie w imieniu Burmistrza zadań z zakresu zapewnienia właściwej organizacji pracy Urzędu Miasta Zakopane oraz czynności z zakresu prawa pracy wobec pracown
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy