Zakres obowiązków: Wszystkie czynności związane z prowadzeniem akt spraw oraz urządzeń ewidencyjnych do ich rejestrowania,- wykonywanie zarządzeń wydanych w sprawach sądowych, - protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach,- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych zgodnie z rodzajem pracy, mieszczących się w zakresie obowiązków.Umiejętności: umiejętność organizacji pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu.Wymagania niezbędne: Kandydować może osoba:- posiadająca obywatelstwo polskie,- która ma pełną zdolność do czynności prawnych, - o nieposzlakowanej opinii,- która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- posiadająca wykształcenie co najmniej średnie,- która posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, - posiadająca dobrą znajomość techniki pracy biurowej, w tym biegłą umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy