Zakres obowiązków: Zadania główne:1. prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym: a) prowadzenie dla obszaru powiatu: - ewidencji gruntów i budynków, w tym bazy danych, o której mowa w art. 4 ust. 1a pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, -geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, w tym bazy danych, o której mowa w art. 4 ust. 1a pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, - gleboznawczej klasyfikacji gruntów, b) tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych, o których mowa w art. 4 ust. 1a pkt 7, 10, 12 oraz ust. 1b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, c) tworzenie i udostępnianie standardowych opracowań kartograficznych w skalach: 1:500, 1:1000, 1:2000, 1:5000, o których mowa w art. 4 ust. 1e pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne;2. koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;3. zakładanie osnów szczegółowych;4. przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;5. ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;6. prowadzenie postępowań z zakresu scalania i wymiany gruntów;7. organizowanie pracy Wydziału Geodezji i Kartografii i nadzór nad właściwym wykonywaniem przez podległych pracowników zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Bochni oraz przepisów prawa;8. prowadzenie postępowań administracyjnych i podejmowanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu działania Wydziału, w ramach upoważnień udzielonych przez Starostę;9. podpisywanie zgodnie z upoważnieniami dokumentów urzędowych;10. opracowywanie projektów planu budżetu z zakresu zadań Wydziału, w tym planowanie środków i dysponowanie środkami przeznaczonymi na funkcjonowanie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;11. sporządzanie dokumentacji przetargowej w ramach przygotowywanych zamówień publicznych, w zakresie zlecanych prac geodezyjnych lub prac kartograficznych;12. weryfikacja zbiorów danych i materiałów przekazywanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz sporządzanie protokołów z przeprowadzonych czynności.13. nadzorowanie realizacji projektów FEM oraz FERC prowadzonych w kierowanym Wydziale.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy