Zakres obowiązków: 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Współdziałanie ze stowarzyszeniami/klubami/fundacjami sportowymi ewidencja, prowadzenie dokumentacji, czynności kontrolne.2. Rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu miasta dla kubów/stowarzyszeń/fundacji sportowych/instytucji kultury. 3. Opracowanie rocznych planów i sprawozdań finansowych w zakresie zadań Zespołu Kultury, Sportu i Turystyki.4. Kontrola prawidłowości wykonywania zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe i inne uprawnione podmioty na podstawie zawieranych umów, w sprawie wspierania realizacji ustawowych zadań miasta.5. Przygotowanie decyzji, wypisów z ewidencji, zaświadczeń, konkursów ofert na zadania realizowane w zakresie działania Zespołu.6. Współpraca z jednostkami miejskimi, instytucjami, klubami, stowarzyszeniami, fundacjami sportowymi, organizacjami w podejmowaniu działań mających na celu promocję i upowszechnianie turystyki, historii oraz sportu i rekreacji w mieścieGodziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/artykul/inspektor-w-kancelarii-prezydenta-miasta-i
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy