Zakres obowiązków: 1. Opis faktur pod względem merytorycznym. 2. Uzupełnianie rejestrów zużycia mediów. 3. Prowadzenie spraw związanych ze wznowieniem wydatków, archiwizacją dokumentów działu. 4. Kwartalne rozliczanie wody dla lokali mieszkalnych oraz analiza niedoborów/nadwyżek. 5. Roczne rozliczanie mediów dla lokali mieszkalnych. 6. Rozliczanie kosztów wynajmu sal oraz wiat. 7. Obsługa rejestru kart PSZOK. 8. Obciążanie lokali gminnych opłata za światło w piwnicy. 9. Sporządzanie wniosków do działu logistyki. 10. Redagowanie pism w zakresie pracy działu. 11. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa petentów. 12. Obsługa urządzeń biurowych. 13. Uczestniczenie w pracach terenowych. 14. Przygotowanie danych do celów sprawozdawczych. 15. Zgłaszanie usterek do działów odpowiedzialnych za ich usunięcie.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy