Zakres obowiązków: 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Koordynacja i wykonywanie prac związanych z działalnością Mysłowickiej Rady Biznesu.2. Podejmowanie i koordynacja działań związanych z nawiązywaniem kontaktówz przedsiębiorcami/inwestorami oraz podejmowanie inicjatyw mających na celu pomoc dlaprzedsiębiorców/inwestorów i aktywizację środowiska gospodarczego miasta.3. Redakcja korespondencji Prezydenta Miasta w zakresie zaproszeń, odpowiedzi na listy oraz reakcjana listy otwarte, życzenia, pisma okolicznościowe, listy gratulacyjne itp.4. Organizacja spotkań, w tym współorganizowanie obchodów, rocznic, uroczystości i świąt z udziałemPrezydenta Miasta.5. Realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariaciew zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3ust. 3 wraz ze zlecaniem zadań publicznych, w tym podmiotom w ramach otwartego konkursuofert.2. Zakres odpowiedzialności:1. Odpowiedzialność za skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanym stanowisku.2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,Kodeksu pracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4585/inspektor-w-kancelarii-prezydenta-miasta-ii.pdf
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy