ID ogłoszenia:4413504
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

INSPEKTOR W KANCELARII PREZYDENTA MIASTA - II

PLN
OFERTY PUP
Mysłowice


Zakres obowiązków: 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Koordynacja i wykonywanie prac związanych z działalnością Mysłowickiej Rady Biznesu.2. Podejmowanie i koordynacja działań związanych z nawiązywaniem kontaktówz przedsiębiorcami/inwestorami oraz podejmowanie inicjatyw mających na celu pomoc dlaprzedsiębiorców/inwestorów i aktywizację środowiska gospodarczego miasta.3. Redakcja korespondencji Prezydenta Miasta w zakresie zaproszeń, odpowiedzi na listy oraz reakcjana listy otwarte, życzenia, pisma okolicznościowe, listy gratulacyjne itp.4. Organizacja spotkań, w tym współorganizowanie obchodów, rocznic, uroczystości i świąt z udziałemPrezydenta Miasta.5. Realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariaciew zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3ust. 3 wraz ze zlecaniem zadań publicznych, w tym podmiotom w ramach otwartego konkursuofert.2. Zakres odpowiedzialności:1. Odpowiedzialność za skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanym stanowisku.2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,Kodeksu pracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4585/inspektor-w-kancelarii-prezydenta-miasta-ii.pdf

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR W KANCELARII PREZYDENTA MIASTA - II
  • Numer
  • StPr/25/0390
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Koordynacja i wykonywanie prac związanych z działalnością Mysłowickiej Rady Biznesu.2. Podejmowanie i koordynacja działań związanych z nawiązywaniem kontaktówz przedsiębiorcami/inwestorami oraz podejmowanie inicjatyw mających na celu pomoc dlaprzedsiębiorców/inwestorów i aktywizację środowiska gospodarczego miasta.3. Redakcja korespondencji Prezydenta Miasta w zakresie zaproszeń, odpowiedzi na listy oraz reakcjana listy otwarte, życzenia, pisma okolicznościowe, listy gratulacyjne itp.4. Organizacja spotkań, w tym współorganizowanie obchodów, rocznic, uroczystości i świąt z udziałemPrezydenta Miasta.5. Realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariaciew zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3ust. 3 wraz ze zlecaniem zadań publicznych, w tym podmiotom w ramach otwartego konkursuofert.2. Zakres odpowiedzialności:1. Odpowiedzialność za skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanym stanowisku.2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,Kodeksu pracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4585/inspektor-w-kancelarii-prezydenta-miasta-ii.pdf
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.11.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 150 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3),
      Wykształcenia: średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogólnokształcące,
      
  • Pożądane:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Dodatkowe:
  •      Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B,
  • Inne:
  • 3. Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie średnie lub wyższe.2. W przypadku wykształcenia średniego minimum 5 - letni staż pracy - praca na podstawie umowyo pracę.3. W przypadku wykształcenia wyższego minimum 3 - letni staż pracy - praca na podstawie umowyo pracę.4. Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.5. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe.6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych.7. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych).8. Nieposzlakowana opinia.9. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru,umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań na stanowisku,w tym:a) ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;b) ustawa o samorządzie gminnym;c) Statut Miasta Mysłowice.4. Wymagania dodatkowe:1. Odpowiedzialność w podejmowanych działaniach.2. Dyspozycyjność.3. Prawo jazdy kat. B4. Mile widziane doświadczenie we współpracy z przedsiębiorcami/inwestorami.5. Pożądane cechy charakteru1. Umiejętność organizacji pracy.2. Umiejętność pracy w zespole.3. Sumienność.4. Komunikatywność.5. Otwartość.6. Rzetelność.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta MYSŁOWICE
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
  • Adres
  • Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • 32 317 13 19
  • E-mail
  • -