Zakres obowiązków: - sporządzanie umów, umów zleceń, umów o dzieło, umów najmu; przygotowywanie zarządzeń aktualizacja cenników najmu, przygotowywanie umów najmu domków handlowych na płycie rynku;- zaopatrywanie placówek w artykuły biurowe i środki czystości, przyjmowanie i wydawanie z magazynu, prowadzenie magazynu artykułów biurowych oraz środków czystości, przeprowadzanie rozeznania cenowego na ww. artykuły;- udział w pracach inwentaryzacyjnych oraz nadzór nad prawidłowym usuwaniem ze stanu inwentarzowego urządzeń/sprzętu z placówek;- sporządzanie dokumentacji w celu przeprowadzenia postępowania przez Urząd Miasta na ubezpieczenie mienia oraz pojazdów; sporządzanie wniosków szkody/monitorowanie;- bieżąca praca biurowa związana z obsługą stanowiska m.in. składanie wniosków na wydatkowanie środków finansowych, opisywanie faktur;- przeprowadzenie rozeznania na nowe umowy lub kontynuacje umów dla telefonów komórkowych, stacjonarnych i Internetu ;- przygotowanie, prowadzenie i dokumentowanie postępowań zgodnie z PZP;- współpraca w zakresie budowlanym, wspieranie realizacji inwestycji i remontów poprzez obsługę dokumentacji, kontakty z wykonawcami oraz nadzór nad zgodnością działań z przepisami i harmonogramami.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy