Zakres obowiązków: obługa organizacyjna i administracyjna sekretariatu Burmistrza, przyjmowanie interesantów, organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem oraz Zastępcą Burmistrza, Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych wydziałów, prowadzenie terminarza Burmistrza Miasta i Zastępcy Burmistrza Miasta, ustalanie terminów spotkań, udzielanie informacji bezpośrednich i telefonicznych oraz łączenie rozmów telefonicznych, obsługa spotkań służbowych Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, przyjmowanie korespondencji dostarczanej za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej oraz informatycznych nośników danych, przyjmowanie przesyłek wpływających na adres poczty elektronicznej Urzędu Miasta, wysyłanie korespondencji i przesyłek w formie tradycyjnej i elektronicznej, opracowywanie pism według dyspozycji Burmistrza Miasta i Zastępcy Burmistrza, wykonywanie czynności z zakresu ewidencjonowania, rejestrowania i rozliczania korespondencji przychodzącej kierowanej do Burmistrza Miasta Lędziny w formie tradycyjnej i elektronicznej, prowadzenie ewidencji wniosków o udostępnienie informacji publicznej, wykonywanie innych czynności na polecenie Naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Kadr*system czasu pracy równoważny.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy