Zakres obowiązków: 1.Przyjmowanie i obsługa zamówień od klientów (telefonicznie, mailowo, poprzez system zamówień);2. Wprowadzanie danych do systemu sprzedażowego;3. Weryfikacja poprawności i kompletności zamówień;4. Utrzymywanie kontaktu z klientami w zakresie realizacji zamówień, dostępności produktów i terminów dostaw;5. Ścisła współpraca z działem magazynowym;6. Obsługa bieżącej korespondencji oraz dokumentacji związanej z procesem zamówień (potwierdzenia);7. Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z realizacją zamówień i obsługą klienta;8. Dbanie o wysoką jakość obsługi i budowanie pozytywnych relacji z klientami;9. Wsparcie administracyjne innych działów firmy w razie potrzeby;10. Wprowadzanie należności do systemu;11. Wystawianie dokumentacji eksportowej oraz CMR;12. Praca w systemie 1 zmianowym (7.00 15.00) od poniedziałku do piątku.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy