Zakres obowiązków: Tworzenie i zarządzanie bibliotekami cyfrowymi: Skanowanie materiałów i tworzenie baz danych dostępnych online, zwłaszcza dla materiałów, które nie posiadają praw autorskich lub dla których uzyskano zgodę na udostępnianie. Współpraca z innymi instytucjami: Nawiązywanie kontaktów,Gromadzenie zbiorów: Pozyskiwanie nowych materiałów (książek, czasopism, materiałów audiowizualnych) poprzez zakup, wymianę lub dary, a także śledzenie nowości wydawniczych. Opracowywanie zbiorów: Wprowadzanie zbiorów do systemów bibliotecznych, katalogowanie, klasyfikowanie, nanoszenie oznaczeń ewidencyjnych i nadawanie im odpowiedniego porządku. Przechowywanie i konserwacja zbiorów: Dbanie o właściwy stan powierzonych materiałów, konserwacja i porządkowanie księgozbioru na półkach. Udostępnianie zbiorów:
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy