Zakres obowiązków: akres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych zakładu;2. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;3. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji;4. Porządkowanie przechowywanej dokumentacji, przejętej w latach wcześniejszych w stanienieuporządkowanym;5. Przeprowadzanie skontrum dokumentacji;6. Wycofywanie dokumentacji ze stanu składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórceorganizacyjnej;7. Przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób,zdarzeń, czy problemów;8. Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu;9. Przygotowanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego, jeżeli takie zostanąwytworzone;10. Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją.;11. Monitorowanie stanu pomieszczeń składnic akt oraz wyposażenia znajdującego się w nich pod kątemzapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia dokumentacji, w szczególności pod kątem jej uszkodzenia;12. Sporządzanie pism, protokołów, sprawozdań i notatek służbowych;
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy