Zakres obowiązków: 1.Kierowanie pracami wydziału i reprezentowanie wydziału wobec Burmistrza Miasta Zakopane. 2.Planowanie, monitorowanie i ocena pracy poszczególnych pracowników wydziału oraz wydziału jako komórki organizacyjnej.3.Opracowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Burmistrza oraz przedkładanych pod obrady Rady Miasta w obszarze kompetencji wydziału.4.Opracowywanie projektów planów budżetu, zadań rocznych i wieloletnich w zakresie właściwości wydziału oraz nadzorowanie wykonania zadań z nich wynikających.5.Systematycznie informowanie Burmistrza Miasta Zakopane o przebiegu i postępach w zakresie wykonywania zadań realizowanych w wydziale.6.Dokonywanie wstępnej aprobaty pism przedkładanych do podpisu Burmistrza, jego Zastępców i Sekretarza Miasta w obszarze kompetencji wydział
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy