Zakres obowiązków: 1.Obsługa administracyjna mieszkańców w zakresie gospodarki odpadami, wprowadzanie nowych deklaracji i zmian danych w deklaracji, bieżące rozliczanie deklaracji.2.Utrzymanie należytego standardu obsługi Klienta zgodnie z zasadami określonymi w k.p.a.3.Prowadzenie akcji edukacyjnej wśród mieszkańców w zakresie zasad gospodarki odpadami, obowiązującymi na terenie gminy Miasto Zakopane.4.Przeprowadzanie postępowań i przygotowanie decyzji administracyjnych, wysyłanie wezwań, prowadzenie spraw wg właściwości.5.Współpraca z przełożonym w zakresie przygotowania projektów uchwał Rady Miasta wg właściwości.6.Sprawy administracyjne:·przygotowywanie rocznych sprawozdań GUS z zakresu właściwości Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi.·archiwizacja dokumentów referatu.·
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy