Zakres obowiązków: - koordynacja i nadzór nad realizacją usług serwisowych na terenie kontrahenta zgodnie z zawartymi umowami i obowiązującymi przepisami BHP oraz przepisami wewnętrznymi- utrzymywanie stałego kontaktu z przedstawicielami kontrahenta w celu uzgadniania harmonogramów prac, raportowania postępów i rozwiązywania bieżących problemów- nadzór nad jakością świadczonych usług serwisowych zapewnienie zgodności z wymaganiami technicznymi, standardami jakościowymi oraz dokumentacją techniczną- reprezentowanie firmy podczas narad technicznych, odbiorów technicznych, inspekcji oraz innych spotkań organizowanych przez kontrahenta. Utrzymywanie kontaktów z klientami, partnerami i podwykonawcami- zapewnienie terminowości realizacji zleceń serwisowych oraz skutecznej reakcji na zgłoszenia awarii- kompleksowe zarządzanie pracą zespołu serwisowego planowanie grafików pracy, delegowanie zadań, kontrola realizacji zleceń, nadzór nad kwalifikacjami i uprawnieniami pracowników- inicjowanie działań modernizacyjnych i usprawniających procesy serwisowe, współudział w opracowywaniu procedur, instrukcji i standardów operacyjnych w dziale serwisu- uczestnictwo w strategii rozwoju firmy i projektach inwestycyjnych
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy