ID ogłoszenia:4399542
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

PODINSPEKTOR

PLN
OFERTY PUP
Czeladź


Zakres obowiązków: 1.Opracowywanie harmonogramów, projektów planów pracy i terminarzy posiedzeń Rady Miejskiej oraz jej komisji.2.Sporządzania protokołów z obrad sesji Rady Miejskiej i posiedzeń komisji.3.Prowadzenie rejestrów interpelacji i zapytań radnych, wniosków komisji Rady Miejskiej oraz przekazywanie ich do Burmistrza.4.Prowadzenie rejestru projektów uchwał Rady i rejestru uchwał Rady Miejskiej.5.Prowadzenie rejestru i koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji kierowanych do Rady Miejskiej.6.Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem tytułów i odznaczeń.7.Opracowywania analiz dla potrzeb Rady i jej komisji w ramach kompetencji należących do BiuraGodziny pracy: pon.7.30-17.00,wt-czw. 7.30-15.30,pt 7.30-14.00

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR
  • Numer
  • StPr/25/1050
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1.Opracowywanie harmonogramów, projektów planów pracy i terminarzy posiedzeń Rady Miejskiej oraz jej komisji.2.Sporządzania protokołów z obrad sesji Rady Miejskiej i posiedzeń komisji.3.Prowadzenie rejestrów interpelacji i zapytań radnych, wniosków komisji Rady Miejskiej oraz przekazywanie ich do Burmistrza.4.Prowadzenie rejestru projektów uchwał Rady i rejestru uchwał Rady Miejskiej.5.Prowadzenie rejestru i koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji kierowanych do Rady Miejskiej.6.Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem tytułów i odznaczeń.7.Opracowywania analiz dla potrzeb Rady i jej komisji w ramach kompetencji należących do BiuraGodziny pracy: pon.7.30-17.00,wt-czw. 7.30-15.30,pt 7.30-14.00
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.10.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 000 do 5 550 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy obsługi biurowej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      
  • Pożądane:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), administracyjne,
      
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne: Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na proponowanym stanowisku może być osoba, która spełnia niżej wymienione wymagania:1.Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.2.Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku.3.Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.4.Cieszy się nieposzlakowaną opinią.5.Posiada wykształcenie wyższe lub średnie.6.Posiada minimum 3 lata stażu pracy w przypadku wykształcenia średniego.7.Wiedza specjalistyczna/umiejętności:a)znajomość ustawy o samorządzie gminnym,b)znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,c)znajomość Statutu Miasta Czeladź,d)bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych. II.Wymagania dodatkowe: 1.Preferowane wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja.2.Doświadczenie lub staż pracy w samorządzie na stanowisku związanym z obsługą Rady Miejskiej.3.Znajomość programu Legislator.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta Czeladź
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
  • Adres
  • Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Ewa Lasa
  • Numer telefonu
  • 32 763 79 43
  • E-mail
  • -