Zakres obowiązków: 1.Opracowywanie harmonogramów, projektów planów pracy i terminarzy posiedzeń Rady Miejskiej oraz jej komisji.2.Sporządzania protokołów z obrad sesji Rady Miejskiej i posiedzeń komisji.3.Prowadzenie rejestrów interpelacji i zapytań radnych, wniosków komisji Rady Miejskiej oraz przekazywanie ich do Burmistrza.4.Prowadzenie rejestru projektów uchwał Rady i rejestru uchwał Rady Miejskiej.5.Prowadzenie rejestru i koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji kierowanych do Rady Miejskiej.6.Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem tytułów i odznaczeń.7.Opracowywania analiz dla potrzeb Rady i jej komisji w ramach kompetencji należących do BiuraGodziny pracy: pon.7.30-17.00,wt-czw. 7.30-15.30,pt 7.30-14.00
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy