Zakres obowiązków: 1. Utrzymanie techniczne budynków i pomieszczeń: - wykonywanie drobnych napraw (np. drzwi, okien, zamków, klamek), - konserwacja i naprawa elementów wyposażenia budynku, - malowanie, szpachlowanie, drobne prace stolarskie i ślusarskie. 2. Instalacje i urządzenia techniczne: - nadzór nad sprawnością instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, grzewczej i wentylacyjnej, - zgłaszanie usterek wymagających interwencji specjalistów, - wymiana żarówek, bezpieczników, gniazdek, kranów, uszczelek itp. 3. Bezpieczeństwo i BHP: - dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa przy wykonywaniu prac, - usuwanie awarii zagrażających bezpieczeństwu pracowników lub mieszkańców, - udział w kontrolach stanu technicznego obiektów. 4. Prace porządkowe i gospodarcze: - utrzymanie porządku na terenach należących do administracji (np. chodniki, parkingi, piwnice, pomieszczenia techniczne), - odśnieżanie i posypywanie chodników zimą, - koszenie trawy, drobne prace ogrodnicze. 5. Wsparcie administracji i użytkowników obiektu: - pomoc przy przeprowadzkach wewnętrznych (przenoszenie mebli, sprzętów), - obsługa drobnych prac logistycznych (montaż tablic informacyjnych, regałów, półek), - współpraca z firmami zewnętrznymi wykonującymi przeglądy techniczne lub większe naprawy. 6. Prowadzenie dokumentacji: - zgłaszanie zapotrzebowania na materiały i części zamienne, - sporządzanie raportów z wykonanych prac i napraw, - współpraca z administracją przy planowaniu przeglądów i remontów.Praca w Zabrzu. Po okresie próbnym, umowa o pracę na czas nieokreślony.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy