Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:- pomoc w prowadzeniu sekretariatu szkoły,- zapewnienie sprawnej i kulturalnej obsługi kancelaryjno-biurowej,- prowadzenie spraw kadrowych szkoły w formie papierowej i elektronicznej,- porządkowanie, segregowanie, archiwizowanie i rejestrowanie dokumentów,- prowadzenie korespondencji, odbieranie telefonów, kontakt z klientami i kontrahentami,- dbanie o terminowość wykonywanych zadań,- obsługa komputera, znajomość pakietu office (word, exel),- obsługa urządzeń biurowych: drukarka, skaner, kserokopiarka,- prowadzenie ewidencji zgodnie z JRWA,- prowadzenie księgi wyjść pracowników,- prowadzenie kart wyposażenia pracowników,- prowadzenie ewidencji urlopów pracowników administracyjno obsługowych, przygotowanie projektu planu urlopów,- sprawdzanie, prowadzenie poczty elektronicznej szkoły,- pomoc w obsłudze Systemu Informacji Oświatowej,- pomoc w sporządzaniu sprawozdań SIO, ZUS, GUS, PEFRON,- przygotowywanie korespondencji, prowadzenie ewidencji pism wychodzących,- przygotowywanie na zlecenie dyrektora projektów pism, umów, przedstawianie uprawnionym osobom do podpisu,- zaopatrywanie szkoły w druki i materiały biurowe oraz dokonywanie zakupów innych materiałów i sprzętu zleconego przez dyrektora szkoły,- wykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb szkoły a zleconych przez dyrektora szkoły.Godziny pracy: 7:30-15:30.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy