Zakres obowiązków: 1. Aktualizacja bazy EGIB, RCN, BDOT500, GESUT, BDSOG.2. Bieżąca obsługa interesantów.3. Sporządzanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i budynków.4. Udostępnianie informacji z ewidencji gruntów i budynków w postaci wypisów i wyrysów.5. Udostępnianie materiałów zasobu.6. Sporządzanie dokumentów obliczenia opłaty za wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów i budynków oraz udostępnianie materiałów zasobu.7. Realizacja zadań związanych z poprawą jakości danych w udostępnianych bazach prowadzonych przez Starostę Częstochowskiego.Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku pracy oraz warunków pracy określa ogłoszenie o naborze dostępne w BIP Starostwa Powiatowego w Częstochowie w zakładce "oferty pracy".
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy