ID ogłoszenia:4399220
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE W DZIALE ORGANIZACJI I KADR NKP.111.15.2025

PLN
OFERTY PUP
Chorzów


Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie oddzielnie dla każdego pracownika kart wypłaconego wynagrodzenia za pracę i innych świadczeń związanych z pracą oraz wniosków pracownika o wypłatę wynagrodzenia do rąk własnych.2. Obsługa programu PŁATNIK.3. Prowadzenie spraw związanych z grupowym ubezpieczeniem zdrowotnym pracowników.4. Weryfikacja dokumentów będących podstawą obliczania wynagrodzeń podstawowych, dodatków, premii i innych składników płac, odpraw, odszkodowań, ekwiwalentów, zasiłków i innych należności dla pracowników.5. Sporządzanie list płac dla pracowników w terminach określonych w regulaminie pracy. Dotyczy to również zasiłków rozliczanych z ZUS-em.6. Weryfikacja dokumentów związanych z naliczeniem wynagrodzeń z tytułu umów cywilno prawnych oraz sporządzanie listy płac.7. Dokonywanie potrąceń dobrowolnych z list płac (PZU, KZP, Związki Zawodowe, pożyczki ZFŚS, rachunki rozliczeniowe, zajęcia wynagrodzenia za pracę). Prowadzenie wymaganej korespondencji.8. Dokonywanie obowiązkowych potrąceń z tytułu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, składek PPK zgodnie z obowiązującymi przepisami.9. Ustalanie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z urzędami Komorników Sądowych.10. Wyliczanie i sporządzanie listy płac dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Wypełnianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu jako załącznika do wniosku o emeryturę lub rentę z tytułu niezdolności do pracy, kapitału początkowego dla potrzeb organu rentowego ZUS.12. Sporządzanie i przekazywanie wszystkim pracownikom, zleceniobiorcom, świadczeniobiorcom rocznych (miesięcznych na prośbę pracownika) raportów dla osoby ubezpieczonej ZUS RMUA.13. Sporządzanie dokumentów stanowiących podstawę wykonania przelewów składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, wynagrodzeń na indywidualne konta pracowników oraz innych potrąceń z list płac.14. Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na żądanie pracownika w określonym celu.15. Współudział przy sporządzaniu sprawozdań GUS, finansowo-księgowych.16. Przygotowanie i kontrola zgodności danych do sporządzenia rocznych informacji o przychodach.17. Sporządzanie umów cywilno prawnych.18. Przygotowywanie dokumentów księgowych dotyczących kosztów wynagrodzeń oraz składników pochodnych od wynagrodzeń.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE W DZIALE ORGANIZACJI I KADR NKP.111.15.2025
  • Numer
  • StPr/25/0870
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie oddzielnie dla każdego pracownika kart wypłaconego wynagrodzenia za pracę i innych świadczeń związanych z pracą oraz wniosków pracownika o wypłatę wynagrodzenia do rąk własnych.2. Obsługa programu PŁATNIK.3. Prowadzenie spraw związanych z grupowym ubezpieczeniem zdrowotnym pracowników.4. Weryfikacja dokumentów będących podstawą obliczania wynagrodzeń podstawowych, dodatków, premii i innych składników płac, odpraw, odszkodowań, ekwiwalentów, zasiłków i innych należności dla pracowników.5. Sporządzanie list płac dla pracowników w terminach określonych w regulaminie pracy. Dotyczy to również zasiłków rozliczanych z ZUS-em.6. Weryfikacja dokumentów związanych z naliczeniem wynagrodzeń z tytułu umów cywilno prawnych oraz sporządzanie listy płac.7. Dokonywanie potrąceń dobrowolnych z list płac (PZU, KZP, Związki Zawodowe, pożyczki ZFŚS, rachunki rozliczeniowe, zajęcia wynagrodzenia za pracę). Prowadzenie wymaganej korespondencji.8. Dokonywanie obowiązkowych potrąceń z tytułu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, składek PPK zgodnie z obowiązującymi przepisami.9. Ustalanie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z urzędami Komorników Sądowych.10. Wyliczanie i sporządzanie listy płac dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Wypełnianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu jako załącznika do wniosku o emeryturę lub rentę z tytułu niezdolności do pracy, kapitału początkowego dla potrzeb organu rentowego ZUS.12. Sporządzanie i przekazywanie wszystkim pracownikom, zleceniobiorcom, świadczeniobiorcom rocznych (miesięcznych na prośbę pracownika) raportów dla osoby ubezpieczonej ZUS RMUA.13. Sporządzanie dokumentów stanowiących podstawę wykonania przelewów składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, wynagrodzeń na indywidualne konta pracowników oraz innych potrąceń z list płac.14. Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na żądanie pracownika w określonym celu.15. Współudział przy sporządzaniu sprawozdań GUS, finansowo-księgowych.16. Przygotowanie i kontrola zgodności danych do sporządzenia rocznych informacji o przychodach.17. Sporządzanie umów cywilno prawnych.18. Przygotowywanie dokumentów księgowych dotyczących kosztów wynagrodzeń oraz składników pochodnych od wynagrodzeń.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 20.09.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 666 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowo-premiowy ze staw. mies
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy działów kadr

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      Uprawnienia: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na okreslonym stanowisku, znajmość przepisów z zakresu: Kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o PPK, ustawy o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników sfery budżetowej, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz przepisów wykonawczych do w/w aktów prawnych, nieposzlakowana opinia,niekaralność, wykształcenie: średnie i roczny staż pracy lub wyższe o kierunku/specjalność ekonomia/finanse/prawo/zarządzanie lub ukończone studia podyplomowe z tego zakresu, obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na teryrorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym o przepisach o Służbie Cywilnej,
  • Pożądane:
  •      Uprawnienia: umiejętnośc pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, rzetelność, dokładność i systematyczność pracy, zdolność do analizy i wnioskowania, umiejętność do dzielenia się informacją, umiejętność szybkiego uczenia się, komunikatywność i wysoka kultura osobista, odporność na stres, roczne doświadczenie w zakresie prowadzenia płac lub kadr i płac na stanowisku ds. płac lub na stanowisku na którym realizowane były zadania z akresu płac lub kadr i płac, na którym realizowane były zadania z zakresu płac,

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
  • Adres
  • Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Ewa Krutarz
  • Numer telefonu
  • 327571500
  • E-mail
  • kontakt@pgm-chorzow.eu