Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów sprzedaży; sporządzanie ewidencji zakupów; sporządzanie, dekretacja i księgowanie dokumentów zgodnie z aktualnym planem kont; prowadzenie kartotek analitycznych dochodów i kosztów; sporządzanie wydruków komp.do użytku wewn.i dla potrzeb sprawozdawczości oraz prowadzenie archiwizacji dok; prowadzenie rozrachunków z kontrahentami, wystawianie potwierdzeń sald i dokonywanie uzgodnień sald, windykacja należności; ewidencja i rozliczanie podatku od towarów i usług; obsługa kasy MOSiR; prowadzenie rejestrów pozostałych środków trwałych; realizacja ogółu zadań wchodzących w kompetencje Działu księgowo-finansowego – szerszy zakres zadań na stanowisku wskazano w ogłoszeniu o naborze z dnia 12.09.2025 (https://bip.mosir.rsl.pl)
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy