Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe 3 lata, mile widziana znajomość programu Comarch Optima, mile widziane doświadczenie w zakresie transakcji zagranicznych w szczególności wewnątrzwspólnotowych, zakres obowiązków: wprowadzanie faktur zakupu wraz przygotowywanie dokumentów do realizacji płatności, wystawianie faktur sprzedażowych, prowadzenie szczegółowej ewidencji rozrachunków z kontrahentami, obsługa rozliczeń z kontrahentami zagranicznymi, pomoc w prowadzeniu gospodarki kasowej według potrzeb CKV, prowadzenie ewidencji punktów sprzedaży CKV, wystawianie faktur sprzedażowych, wprowadzanie wyciągów bankowych, ewidencja i dekretacja dokumentów księgowych, pomoc w przygotowanie dokumentów do deklaracji VAT, pomoc w przygotowaniu danych do sporządzanych sprawozdań i raportów, wykonywanie innych poleceń przełożonego w zakresie finansowo-księgowym wynikających z potrzeb CKV, jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy