ID ogłoszenia:4398930
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

INSPEKTOR

PLN
OFERTY PUP
Tychy


Zakres obowiązków: - pozyskiwanie informacji o możliwościach i źródłach finansowania przedsięwzięć miejskich, w tym bieżące monitorowanie zmian aktów prawnych i procedur związanych z aplikowaniem o dofinansowanie realizacji projektów,- analiza planowanych przedsięwzięć pod kątem możliwości pozyskania środków (europejskich/krajowych) ze źródeł zewnętrznych,- inicjowanie zadań/przedsięwzięć rozwojowych miasta,- tworzenie procedur niezbędnych do prawidłowego realizowania poszczególnych projektów,- opracowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie EFRR, FS oraz EFS + wraz z wymaganymi załącznikami w celu pozyskania zewnętrznych źródeł finasowania, we współpracy z merytorycznymi jednostkami organizacyjnymi Urzędu i /jednostkami organizacyjnymi miasta.- współpraca z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi programy finansowe z funduszy krajowych i europejskich- prowadzenie projektów do czasu uzyskania informacji o przyznaniu dofinansowania i podpisania umowy o dofinansowanie- promocja projektów wspófinansowanych ze środków zewnętrznych w tym publikacja na stronie internetowej Miasta informacji na temat projektów realizowanych ze środków krajowych i zagranicznych- archiwizacja dokumentów dotyczących projektów współfinansowanych ze środków europejskich zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej- prowadzenie bieżących spraw w zakresie: korespondencji, sprawozdawczości- archiwizowanie akt w zakresie prowadzonych spraw w terminie i na zasadach określonych przepisami

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR
  • Numer
  • StPr/25/1354
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • - pozyskiwanie informacji o możliwościach i źródłach finansowania przedsięwzięć miejskich, w tym bieżące monitorowanie zmian aktów prawnych i procedur związanych z aplikowaniem o dofinansowanie realizacji projektów,- analiza planowanych przedsięwzięć pod kątem możliwości pozyskania środków (europejskich/krajowych) ze źródeł zewnętrznych,- inicjowanie zadań/przedsięwzięć rozwojowych miasta,- tworzenie procedur niezbędnych do prawidłowego realizowania poszczególnych projektów,- opracowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie EFRR, FS oraz EFS + wraz z wymaganymi załącznikami w celu pozyskania zewnętrznych źródeł finasowania, we współpracy z merytorycznymi jednostkami organizacyjnymi Urzędu i /jednostkami organizacyjnymi miasta.- współpraca z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi programy finansowe z funduszy krajowych i europejskich- prowadzenie projektów do czasu uzyskania informacji o przyznaniu dofinansowania i podpisania umowy o dofinansowanie- promocja projektów wspófinansowanych ze środków zewnętrznych w tym publikacja na stronie internetowej Miasta informacji na temat projektów realizowanych ze środków krajowych i zagranicznych- archiwizacja dokumentów dotyczących projektów współfinansowanych ze środków europejskich zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej- prowadzenie bieżących spraw w zakresie: korespondencji, sprawozdawczości- archiwizowanie akt w zakresie prowadzonych spraw w terminie i na zasadach określonych przepisami
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.11.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 666 do 5 200 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD,
  • Inne:
  • Wymagania konieczne:- wykształcenie wyższe- wymagany staż pracy: udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie w realizacji lub koordynacji projektów unijnych- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, przepisów wprowadzających ustawę o samorządzie terytorialnym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie gminnym i powiatowym, prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych- umiejętność sporządzania wniosków z EFRR, FS oraz EFS+- umiejętność sporządzania wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych- znajomość dokumentów strategicznych miasta i województwa śląskiego- znajomość programów operacyjnych związanych z unijną perspektywą finansową na lata 2021-2027- znajomość zasad realizacji i rozliczeń projektów dofinansowanych z EFRR/FS/EFS+/środków krajowych- biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)- nieposzlakowana opinia- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweWymagania dodatkowe:- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu- sumienność- obowiązkowość- umiejętność dobrego planowania pracy- komunikatywność

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta Tychy
  • Adres www
  • umtychy.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
  • Adres
  • Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Justyna Urbańska
  • Numer telefonu
  • 32 776 32 75
  • E-mail
  • -