ID ogłoszenia:4398914
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

PODINSPEKTOR

PLN
OFERTY PUP
Tychy


Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z rejestracją stanu cywilnego: przygotowanie projektów aktów stanu cywilnego, przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego, obsługa klienta z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz wydawania zaświadczeń i odpisów aktów stanu cywilnego, tworzenie i obsługa zleceń w systemie rejestrów państwowych, usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL, przygotowywanie projektów decyzji, prowadzenie korespondencji ze stronami, ewidencjonowanie spraw i korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR
  • Numer
  • StPr/25/1355
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Prowadzenie spraw związanych z rejestracją stanu cywilnego: przygotowanie projektów aktów stanu cywilnego, przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego, obsługa klienta z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz wydawania zaświadczeń i odpisów aktów stanu cywilnego, tworzenie i obsługa zleceń w systemie rejestrów państwowych, usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL, przygotowywanie projektów decyzji, prowadzenie korespondencji ze stronami, ewidencjonowanie spraw i korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.10.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 666 do 5 300 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista administracji publicznej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD,
  • Inne:
  • Wymagania konieczne:- wykształcenie wyższe - co najmniej 6 - miesięczny staż pracy w administracji samorządowej- znajomość ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o zmianie imienia i nazwiska, ustawa o opłacie skarbowej, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o ochronie informacji niejawnych- biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (Excel, Word) - nieposzlakowana opinia - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem Wymagania dodatkowe:- umiejętność pracy w zespole- komunikatywność- odporność na stres- odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta Tychy
  • Adres www
  • umtychy.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
  • Adres
  • Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Katarzyna Stasiak
  • Numer telefonu
  • 32 776 32 57
  • E-mail
  • -