Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1. Prowadzenie rachunkowości podatków i opłat w zakresie:a) należności z tytułu podatku od nieruchomości deklarowanych przez osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej,b) podatku od środków transportowych.2. Księgowanie wpłat podatkowych i opłat lokalnych wpłacanych do kasy Urzędu Miasta jak również wpłat bankowych.3. Kontrola terminowości wpłat zobowiązań podatkowych:a) wystawianie i wysyłanie upomnień,b) wystawianie i elektroniczna wysyłka tytułów wykonawczych, celem należytej egzekucji administracyjnej,c) ograniczanie tytułów wykonawczych po dokonaniu wpłat.4. Prowadzenie ewidencji decyzji określających, wysłanych upomnień, tytułów wykonawczych, odwołań oraz innych pism dotyczących prowadzonych spraw.5. Zabezpieczenia wykonania zobowiązań podatkowych poprzez założenie hipoteki.6. Sporządzenie zaświadczeń o niezaleganiu w płatnościach podatków i opłat.7. Uzgadnianie przypisów i odpisów z Wydziałem Podatków i Opłat Lokalnych.8. Analiza zaległości i nadpłat podatników.9. Wydawanie postanowień w sprawie zarachowania wpłat i zaliczenia nadpłat.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 miesięcy (1 umowa)MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Rynek 16PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt, 7.30-15.30
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy