Zakres obowiązków: przyjmowanie, ewidencjonowanie i składanie dokumentacji niearchiwalnej kat. B i BE, prowadzenie ewidencji spisówakt przekazanych kat. B i BE celem ich składowania w Składnicy Akt oraz prowadzenie ewidencji protokołówbrakowania dokumentacji niearchiwalnej BC i wydawanych zezwoleń na brakowanie,prowadzenie ewidencji protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. B i BE . Brakowanie dokumentacjiniearchiwalnej, której upłynął okres przechowywania oraz sporządzanie protokołów brakowania,przygotowywanie kserokopii lub wyciągów z dokumentacji niearchiwalnej na potrzeby prowadzonych postępowańprzygotowawczych i sądowych za zgodą Komendanta Miejskiego Policji w Tarnowie,wypożyczanie akt i materiałów niearchiwalnych dla jednostek rsw i udzielanie informacji z tych akt zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami,przygotowywanie wniosków do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie o wyrażenie zgody na udostępnianieoryginałów dokumentów niearchiwalnych lub udzielanie informacji dla upoważnionych osób, instytucji pozaresortowych,udział w pracach komisji ds. przekazywania agend służbowych naczelników wydziałów KMP i komendantów komisariatówPolicji.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy