Zakres obowiązków: 1.Planowanie i skoordynowanie działań mających na celu wdrożenie, utrzymywanie i usprawnianie Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ) zgodnie normą ISO/IEC 27001 oraz ISO 22301.2.Zarządzanie i nadzór, opracowywanie i/lub weryfikacja dokumentacji w ramach ZSZ.3.Inicjowanie szkoleń, organizowanie spotkań z personelem Urzędu w celu uświadamiania, wyjaśniania zagadnień związanych z ZSZ.4.Planowanie lub zatwierdzanie programów audytów wewnętrznych.5.Powiadamianie Burmistrza Miasta i Gminy o działalności niezgodnej z wdrożonym ZSZ.6.Inicjowanie działań korygujących i doskonalących.7.Sporządzanie sprawozdań dotyczących funkcjonowania ZSZ oraz zgłaszanie Burmistrzowi Miasta i Gminy wszelkich potrzeb związanych z jego doskonaleniem.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy