Zakres obowiązków: rozpatrywanie wniosków i ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno-rentowych, ustalanie wysokości tych świadczeń, rozpatrywanie uprawnień do dodatków (świadczeń pieniężnych) do emerytur i rent, kierowanie spraw na postępowanie orzecznicze, gdy prawo do świadczeń uzależnione jest od oceny stanu zdrowia;ustalanie okoliczności powstawania nadpłat i niedopłat świadczeń emerytalno-rentowych, ustalanie wysokości nadpłat oraz dochodzenie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń;ustalanie wysokości potrąceń ze świadczeń emerytalno – rentowych z tytułu zaległych składek, nadpłat z innych tytułów oraz podatku dochodowego oraz składki na NFZ;przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na korespondencję;sporządzanie decyzji emerytalno – rentowych;prowadzenie akt emerytalno – rentowych.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy