Zakres obowiązków: 1)Prowadzenie postępowań kontrolnych m.in. w: a)komórkach organizacyjnych Urzędu, b)jednostkach organizacyjnych Gminy Skawina,c)spółkach gminnych,d)innych podmiotach, które wydatkują środki finansowe przekazywane przez Gminę Skawina na realizację zadań publicznych.2)Sporządzanie pisemnych protokołów z ustaleń przeprowadzanej kontroli.3)Przygotowanie projektów wystąpień pokontrolnych. 4)Nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych. 5)Opracowywanie projektów wniosków lub zawiadomień do organów ścigania w przypadku gdy wyniki kontroli uzasadniają podejrzenie popełnienia przestępstwa oraz formułowanie wymaganych przepisami prawa zawiadomień m.in. do Rzecznika Dyscypliny Finansów publicznych w przypadkach stwierdzenia naruszenia dyscypliny finansów publicznych.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy