Zakres obowiązków: Do zadań koordynatora indywidualnych planów usług społecznych należy, w szczególności:1) przeprowadzanie rozpoznania indywidualnych potrzeb osoby zainteresowanej skorzystaniem z usług społecznych określonych w programie usług społecznych, zwanego dalej "rozpoznaniem indywidualnych potrzeb";2) opracowywanie indywidualnych planów usług społecznych i ich aktualizacji;3) monitorowanie realizacji indywidualnych planów usług społecznych;4) koordynowanie usług społecznych udzielanych w ramach indywidualnych planów usług społecznych;5) przeprowadzanie z osobami objętymi indywidualnymi planami usług społecznych rozmów podsumowujących realizację tych planów.Ponadto do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku koordynatora indywidualnych planów usług społecznych należeć będzie:1) gromadzenie, aktualizowanie i udostępnianie informacji o usługach społecznych realizowanych na obszarze gminy;2) współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczenia skutków negatywnych zjawisk społecznych;3) przygotowywanie zestawień dla potrzeb wewnętrznych jednostki;4) archiwizowanie dokumentów w zakresie swojego działania zgodnie z obowiązującymi przepisami;5) obsługa programów informatycznych znajdujących się w użytkowaniu jednostki z zakresu wykonywanej pracy;6) wykonywanie innych poleceń służbowych i zarządzeń Dyrektora
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy