Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z organizacją ruchu drogowego na terenie miasta Będzina,opiniowanie i uzgadnianie projektów czasowej i stałej organizacji ruchu,nadzór nad utrzymaniem i aktualnością oznakowania pionowego i poziomego,współpraca z jednostkami zewnętrznymi (ZDM, policja, projektanci, wykonawcy),analiza potrzeb i wniosków mieszkańców dotyczących poprawy bezpieczeństwa i zmiany organizacji ruchu,koordynacja zadań związanych z planowaniem, budową i utrzymaniem infrastruktury rowerowej,udział w pracach projektowych i koncepcjach przebiegu tras rowerowych oraz programach związanych z mobilnością miejską,współpraca przy realizacji inwestycji drogowych,w tym ścieżek rowerowych,prowadzenie ewidencji oznakowania drogowego i bieżące aktualizacje dokumentacji technicznej,prowadzenie rejestrów i zbiorów dokumentów dla spraw określonych zakresem czynności pracownika,udzielanie informacji publicznych, przygotowywanie ankiet, raportów i sprawozdań,współpraca z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi i instytucjami naukowo-badawczymi w zakresie działania Wydziału.Praca na okres 6 miesięcy
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy