Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie rachunkowości syntetycznej i analitycznej wydatków budżetowych i inwestycji na podstawie planu kont i klasyfikacji budżetowej.2.Prowadzenie księgowości syntetycznej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.3.Ewidencjonowanie zaangażowania w zakresie wydatków bieżących i inwestycyjnych.4.Bieżąca analiza stanu środków finansowych na poszczególnych kontach, działach, rozdziałach i paragrafach.5.Kontrola dokumentów księgowych w zakresie wydatków budżetowych pod względem formalnym i rachunkowym.6.Realizacja płatności faktur, rachunków, delegacji, not księgowych za dostawy, roboty i usługi.7.Sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków.8.Prowadzenie spraw z zakresu rozliczeń podatku VAT.9.Weryfikacja i kontrola formalno-rachunkowa rozliczeń dotacji.10.Kontrola formalno-rachunkowa funduszu sołeckiego.11.Uzgadnianie sald kont syntetycznych i analitycznych.12.Przygotowanie zestawienia sald poszczególnych kont bilansowych niezbędnych do sporządzania bilansu.13.Współpraca przy opracowaniu budżetu gminy.14.Współdziałanie z organami mającymi wpływ na sprawy wynikające z zakresu obowiązków służbowych.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy