ID ogłoszenia:4362710
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

PRACOWNIK DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

PLN
OFERTY PUP
Psary


Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie rachunkowości syntetycznej i analitycznej wydatków budżetowych i inwestycji na podstawie planu kont i klasyfikacji budżetowej.2.Prowadzenie księgowości syntetycznej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.3.Ewidencjonowanie zaangażowania w zakresie wydatków bieżących i inwestycyjnych.4.Bieżąca analiza stanu środków finansowych na poszczególnych kontach, działach, rozdziałach i paragrafach.5.Kontrola dokumentów księgowych w zakresie wydatków budżetowych pod względem formalnym i rachunkowym.6.Realizacja płatności faktur, rachunków, delegacji, not księgowych za dostawy, roboty i usługi.7.Sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków.8.Prowadzenie spraw z zakresu rozliczeń podatku VAT.9.Weryfikacja i kontrola formalno-rachunkowa rozliczeń dotacji.10.Kontrola formalno-rachunkowa funduszu sołeckiego.11.Uzgadnianie sald kont syntetycznych i analitycznych.12.Przygotowanie zestawienia sald poszczególnych kont bilansowych niezbędnych do sporządzania bilansu.13.Współpraca przy opracowaniu budżetu gminy.14.Współdziałanie z organami mającymi wpływ na sprawy wynikające z zakresu obowiązków służbowych.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PRACOWNIK DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
  • Numer
  • StPr/25/0830
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1.Prowadzenie rachunkowości syntetycznej i analitycznej wydatków budżetowych i inwestycji na podstawie planu kont i klasyfikacji budżetowej.2.Prowadzenie księgowości syntetycznej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.3.Ewidencjonowanie zaangażowania w zakresie wydatków bieżących i inwestycyjnych.4.Bieżąca analiza stanu środków finansowych na poszczególnych kontach, działach, rozdziałach i paragrafach.5.Kontrola dokumentów księgowych w zakresie wydatków budżetowych pod względem formalnym i rachunkowym.6.Realizacja płatności faktur, rachunków, delegacji, not księgowych za dostawy, roboty i usługi.7.Sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków.8.Prowadzenie spraw z zakresu rozliczeń podatku VAT.9.Weryfikacja i kontrola formalno-rachunkowa rozliczeń dotacji.10.Kontrola formalno-rachunkowa funduszu sołeckiego.11.Uzgadnianie sald kont syntetycznych i analitycznych.12.Przygotowanie zestawienia sald poszczególnych kont bilansowych niezbędnych do sporządzania bilansu.13.Współpraca przy opracowaniu budżetu gminy.14.Współdziałanie z organami mającymi wpływ na sprawy wynikające z zakresu obowiązków służbowych.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.08.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 840 do 6 800 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne,
      
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne:a)Wykształcenie i staż pracy: Kandydat powinien spełniać jeden z następujących warunków:ukończył ekonomiczne studia I stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub ekonomiczne uzupełniające studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe lub ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 3 - letnią praktykę w księgowości.b)Wiedza z zakresu praktycznego stosowania prawa, zwłaszcza ustawy: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o podatku od towarów i usług, znajomość przepisów wykonawczych w zakresie rachunkowości budżetowej (m.in. plan kont dla jednostek budżetowych, sprawozdawczość budżetowa i w zakresie operacji finansowych w jst i ich jednostkach organizacyjnych, klasyfikacja budżetowa).c) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;d) Nieposzlakowana opinia.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Gminy w Psarach
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
  • Adres
  • Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Katarzyna Filipczyk
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -