Opis zadań: -Zapoznanie ze strukturą organizacyjną i regulaminami wewnętrznymi Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.- zapoznanie z ogólnymi przepisami obowiązującymi w administracji samorządowej- obsługa urządzeń biurowych /fax, ksero, skan/, zapoznanie z zasadami pisania pism urzędowych- elektroniczna obsługa obiegu dokumentów- przyjmowanie korespondencji- ewidencjonowanie korespondencji- rejestracja pism przychodzących i wychodzących- dystrybucja dokumentów do odpowiednich wydziałów- zapoznanie z zasadami sporządzania pism urzędowych- pomoc w przygotowywaniu i przekazywaniu dokumentów do archiwum- pomoc w prowadzeniu ewidencji archiwum, w tym w przygotowywaniu spisu zdawczo-odbiorczego, spisu materiałów archiwalnych przekazanych do archiwum państwowego oraz spisami dokumentacji niearchiwalnej podlegającej brakowaniu,- porządkowanie i ewidencjonowanie dokumentów w archiwum zakładowym.Staż w ZGKiM w Chełmcu w godz. 7.00-15.00
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy