Zakres obowiązków: Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:a) Kompleksowe przygotowanie dokumentów zamówienia i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień. b) Kompleksowe przygotowanie dokumentów i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych poza ustawą Prawo zamówień publicznych, zgodnie wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień.c) Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych udzielanych przez Dział Zamówień Publicznych, prowadzenie rejestru umów oraz planu zamówień publicznych i planów postępowań;d) Bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za dane zamówienia, e) Przygotowanie informacji dotyczących prowadzonych postępowań i udzielonych zamówień;f) Uczestniczenie w pracach Komisji przetargowych zgodnie z przepisami wewnętrznymi;g) Udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych ustawą;h) Prowadzenie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzonymi postępowaniami;i) Nadzorowanie i koordynowanie przestrzegania procedur.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy