ID ogłoszenia:4329576
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

SEKRETARKA/ASYSTENTKA

PLN
OFERTY PUP
Będzin


Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją/prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej/,koordynacja zadań biurowych,praca z paketem OFFICE,zarządzanie kalendarzem i organizacja spotkań,wysyłanie dokumentów.Praca na 3/4 etatu w godz.8.00 do 14.00

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • SEKRETARKA/ASYSTENTKA
  • Numer
  • StPr/25/0627
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Siemońska 9, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Zarządzanie korespondencją/prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej/,koordynacja zadań biurowych,praca z paketem OFFICE,zarządzanie kalendarzem i organizacja spotkań,wysyłanie dokumentów.Praca na 3/4 etatu w godz.8.00 do 14.00
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 0.750
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 30.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 120.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 09.05.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 300 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • sekretarka

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice,
  • Inne:
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy,precyzja,dokładność,dyspozycyjność,umiejętność pracy z klientem.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • PROFESSIONAL PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
  • Adres
  • Siemońska 9, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Dariusz Jankowski
  • Numer telefonu
  • 797 010 209
  • E-mail
  • -