Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe lub średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych; prawo jazdy kat.B; doskonała znajomość zasad języka polskiego; wiedza ogólna o MZUK; wymagania pożądane: doświadczenie zawodowe związane z pracą w redakcji, mediach lub innych instytucjach zajmujących się polityką informacyjną lub z zakresu komunikacji społecznej, promocji, PR, znajomość języka obcego w stopniu dobrym, bardzo dobra umiejętność pisania oraz redagowania treści, znajomość lokalnego i regionalnego rynku medialnego, umiejętność skutecznego pozyskiwania informacji oraz ich przetwarzania oraz umiejętność kreowania treści przekazu pod kątem wybranego medium; zakres obowiązków: redagowanie strony internetowej MZUK, prowadzenie profili społecznościowych (m.in.Facebook), współpraca z Urzędem Miejskim, planowanie oraz koordynacja publikacji prasowych i kampanii radiowych oraz bieżąca współpraca z mediami w tym zakresie: gromadzenie i opracowywanie materiałów dziennikarskich, współpraca przy przygotowywaniu planu imprez rekreacyjnych, sportowych, turystycznych i wypoczynkowych organizowanych lub współorganizowanych przez MZUK, inicjowanie nowych imprez i przedsięwzięć edukacyjnych, rekreacyjnych i turystycznych, współdziałanie z kierownikami obiektów oraz współorganizatorami w zakresie organizacji imprez, nawiązywanie współpracy ze stowarzyszeniami, organizacjami i osobami indywidualnymi w celu pobudzania aktywności rekreacyjnej, sportowej i turystycznej mieszkańców Gliwic, działania marketingowe, promowanie MZUK; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy