Zakres obowiązków: Opis stanowiska pracy :- prowadzenie i obsługa sekretariatu,- sporządzanie harmonogramów dla wykładowców,- organizowanie spraw administracyjnych związanych z obecnością studentów,- wykonywanie zleconych prac administracyjno-biurowych,- obsługa telefonów oraz udzielanie informacji studentom (również w języku angielskim),- rejestracja oraz wstępna merytoryczna selekcja korespondencji wychodzącej i przychodzącej,- współdziałanie z kierownikami poszczególnych komórek organizacyjnych w zakresie usprawniania działań administracyjnych,- prowadzenie kalendarza spotkań,- przygotowywanie pism, analiz i korespondencji dla przełożonych,- dbanie o prawidłowy przepływ informacji,- udział w spotkaniach i przygotowywanie sprawozdań z ich przebiegu,- gromadzenie i przygotowywanie materiałów dla przełożonego.Miejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach,Katedra i Oddział Kliniczny Onkologii, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Gliwice Praca na 1/2 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy