Zakres obowiązków: 1.Przygotowanie, realizacja i nadzór nad realizacją inwestycji gminnych, w tym między innymi:a)opracowywanie zapytań ofertowych na wyłonienie wykonawcy w przypadku inwestycji, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,b)przygotowywanie materiałów do przeprowadzania postępowań w trybie zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawcy,c)realizacja inwestycji zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami,d)nadzór i koordynacja realizowanych inwestycji,e)reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,f)przygotowywanie i prowadzenie narad koordynacyjnych na terenie budowy,g)nadzorowanie i monitorowanie jakości oraz bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych na budowie, w tym wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych,h)nadzorowanie i monitorowanie umów o podwykonawstwo i akceptowanie podwykonawców,i)kontrola postępu robót budowlanych w stosunku do założeń inwestycji, rozpoznawanie i raportowanie opóźnień i zagrożeń,j)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,k)bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem,l)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, częściowych i końcowych.2.Nadzór i prowadzenie planu remontów, usterek obiektów gminnych: kubaturowych, placów zabaw, terenów rekreacji. 3.Nadzór nad bieżącym utrzymaniem prawidłowego stanu technicznego budynków gminy.4.Sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek.5.Udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych.6.Uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie obiektów, realizowanych w ramach inwestycji gminnych.7.Koordynowanie projektów pod kątem wymogów wniosków o dofinansowanie.8.Udział w rozliczaniu projektów z instytucjami dofinansowującymi.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy