Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne, min. roczne doświadczenie w obszarze naliczania wynagrodzeń, znajomość przepisów tj. Kodeks pracy, Ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczania społecznego w razie choroby i macierzyństwa, dodatkowym atutem będzie znajomość Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, biegła znajomość MS Office, w szczególności Excel, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej, sumienność, skrupulatność, terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres; zakres obowiązków: kompleksowa obsługa płacowa, w tym: naliczanie list płac i kontrola poprawności danych, rozliczanie: zasiłków chorobowych i rodzicielskich, czasu pracy, nadgodzin, premii, rozliczanie PPK, potrąceń, w tym obsługa i rozliczanie komorniczych i innych zmiennych składników wynagrodzenia, kontakt i współpraca z jednostkami/ komórkami organizacyjnymi Uczelni oraz zew. instytucjami; umowa na czas zastępstwa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy