Zakres obowiązków: zapoznanie sie z zakresem zadań realizowanych przez PCPR oraz przepisami wewnętrznymi dotyczącymi funkcjonowania jednostki; zapoznanie się z procedurami realizacji zadań z zakresu rehabilitacji społecznej oraz programów współfinansowanych ze środków PFRON; wydawanie druków wniosków oraz udzielanie informacji o ulgach i uprawnieniach przysługujących osobom z niepełnosprawnościami; współudział w przyjmowaniu i weryfikacji wniosków składanych w ramach zadań z zakresu rehabilitacji społecznej i programu "Aktywny samorząd" oraz prowadzenie rejestrów i spisów spraw złożonych wniosków; wykonywanie czynności sekretariatu : obsługa centrali telefonicznej, informowanie i kierowanie klientów do właściwych pracowników merytorycznych, obsługa poczty tradycyjnej, w tym obieg korespondencji przychodzącej i wychodącej zgodnie z obowiązująca instrukcją kancelaryjną, obsługa urządzeń biurowych
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy