ID ogłoszenia:4326253
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

ADMINISTRATOR BUDYNKÓW

PLN
OFERTY PUP
Kraków


Zakres obowiązków: Przyjmowanie i nadzór na terminowym załatwianiem zgłoszeń od mieszkańców w sprawach eksploatacji zasobów Spółdzielni. Telefoniczna obsługa mieszkańców i przygotowanie pisemnych odpowiedzi na wnioski i zgłoszenia. Bezpośredni nadzór nad pracą firm w zakresie sporządzania terenów zewnętrznyc, wewnętrznych oraz w trakcie robót remontowych. Współpraca z Wydziałem Kształtowania Srodowiska w zakresie zgłaszania wniosków o wydanie decyzji i isch realizacja oraz zarządzanie zielenią. Uczestnictwo w okresowych przeglądach roczmych i pięcioletnich stanu technicznego obiektów i budowli będących w zasobach Spółdzielni. Kontrolowanie jakości usług świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie wywozu nieczystości oraz eksploatacji pojemników na odpady.Dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Spółdzielni do 30.05.2025 do godziny 13. Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, dokumenty potwierdzające wykształcenie, oświadczenie o zgodzie naprzetwarzanie danych, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnej.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • ADMINISTRATOR BUDYNKÓW
  • Numer
  • StPr/25/2412
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Grota-Roweckiego 11, 30-348 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Przyjmowanie i nadzór na terminowym załatwianiem zgłoszeń od mieszkańców w sprawach eksploatacji zasobów Spółdzielni. Telefoniczna obsługa mieszkańców i przygotowanie pisemnych odpowiedzi na wnioski i zgłoszenia. Bezpośredni nadzór nad pracą firm w zakresie sporządzania terenów zewnętrznyc, wewnętrznych oraz w trakcie robót remontowych. Współpraca z Wydziałem Kształtowania Srodowiska w zakresie zgłaszania wniosków o wydanie decyzji i isch realizacja oraz zarządzanie zielenią. Uczestnictwo w okresowych przeglądach roczmych i pięcioletnich stanu technicznego obiektów i budowli będących w zasobach Spółdzielni. Kontrolowanie jakości usług świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie wywozu nieczystości oraz eksploatacji pojemników na odpady.Dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Spółdzielni do 30.05.2025 do godziny 13. Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, dokumenty potwierdzające wykształcenie, oświadczenie o zgodzie naprzetwarzanie danych, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnej.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.08.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • 01.11.2025
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 800 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • administrator nieruchomości

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2),
      Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      Uprawnienia: kreatywność, odpowiedzialność , umiejętność dobrej organizacji pracy, wysoka kultura osobista, zaangażowanie,
  • Inne:
  • min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku administratora budynków lub pokrewne

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE
  • Adres www
  • www.ruczaj-zaborze.krakow.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Grota-Roweckiego 11, 30-348 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Pracodawca
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -