Zakres obowiązków: Wiodące wspieranie programu dla wyznaczonego regionu (w tym analityka, możliwości orkiestracji, ewolucja DTE / organizacji, rozpoznawanie obrazu, RaaS, CRM, contact center, e-commerce i PICOS) z naciskiem na zarządzanie zmianą i produktywność w celu osiągnięcia skutecznej i wydajnej strategii kontaktu obejmującej kanały kontaktu fizycznego, zdalnego i twarzą w twarz. Prowadzenie projektów w zakresie świadomości regionalnej i aktywizacji poprzez przeprowadzanie sesji uświadamiających w celu edukowania organizacji handlowej i kluczowych interesariuszy (Hof, regiony, kierownik projektu, zespół OC) na temat aktualnych produktów, funkcji i strategii firmy związanych z optymalną strategią kontaktu. Prowadzenie ocen luk w dopasowaniu projektów do rynku poprzez opracowywanie i zarządzanie oceną wymaganych i dostępnych możliwości. Analizowanie ukończonych ocen, przeglądanie wyników z zespołami produktowymi podczas identyfikowania luk. Ciągłe wprowadzanie istniejących i nowych funkcji do ocen luk dopasowania. Wspieranie rynków w zapewnianiu zgodności z pośrednimi procedurami sprzedaży detalicznej. We współpracy z zespołem ds. produktu, udostępnianie wszystkich wskaźników KPI dotyczących udostępniania i wdrażania rozwiązań B2B obejmujących infrastrukturę DTE, tj. 70:70:70, orkiestrację nazw projektów, contact center, e-commerce i metryki nazw projektów, w tym rNPS i cNPS. Godziny pracy: 9:00-17:00Miejsce wykonywania pracy: Kraków + praca zdalna.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy