ID ogłoszenia:4326171
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

MENEDŻER DS. WDROŻENIA IR CX

PLN
OFERTY PUP
Kraków


Zakres obowiązków: Wiodące wspieranie programu dla wyznaczonego regionu (w tym analityka, możliwości orkiestracji, ewolucja DTE / organizacji, rozpoznawanie obrazu, RaaS, CRM, contact center, e-commerce i PICOS) z naciskiem na zarządzanie zmianą i produktywność w celu osiągnięcia skutecznej i wydajnej strategii kontaktu obejmującej kanały kontaktu fizycznego, zdalnego i twarzą w twarz. Prowadzenie projektów w zakresie świadomości regionalnej i aktywizacji poprzez przeprowadzanie sesji uświadamiających w celu edukowania organizacji handlowej i kluczowych interesariuszy (Hof, regiony, kierownik projektu, zespół OC) na temat aktualnych produktów, funkcji i strategii firmy związanych z optymalną strategią kontaktu. Prowadzenie ocen luk w dopasowaniu projektów do rynku poprzez opracowywanie i zarządzanie oceną wymaganych i dostępnych możliwości. Analizowanie ukończonych ocen, przeglądanie wyników z zespołami produktowymi podczas identyfikowania luk. Ciągłe wprowadzanie istniejących i nowych funkcji do ocen luk dopasowania. Wspieranie rynków w zapewnianiu zgodności z pośrednimi procedurami sprzedaży detalicznej. We współpracy z zespołem ds. produktu, udostępnianie wszystkich wskaźników KPI dotyczących udostępniania i wdrażania rozwiązań B2B obejmujących infrastrukturę DTE, tj. 70:70:70, orkiestrację nazw projektów, contact center, e-commerce i metryki nazw projektów, w tym rNPS i cNPS. Godziny pracy: 9:00-17:00Miejsce wykonywania pracy: Kraków + praca zdalna.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • MENEDŻER DS. WDROŻENIA IR CX
  • Numer
  • StPr/25/2425
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Wiodące wspieranie programu dla wyznaczonego regionu (w tym analityka, możliwości orkiestracji, ewolucja DTE / organizacji, rozpoznawanie obrazu, RaaS, CRM, contact center, e-commerce i PICOS) z naciskiem na zarządzanie zmianą i produktywność w celu osiągnięcia skutecznej i wydajnej strategii kontaktu obejmującej kanały kontaktu fizycznego, zdalnego i twarzą w twarz. Prowadzenie projektów w zakresie świadomości regionalnej i aktywizacji poprzez przeprowadzanie sesji uświadamiających w celu edukowania organizacji handlowej i kluczowych interesariuszy (Hof, regiony, kierownik projektu, zespół OC) na temat aktualnych produktów, funkcji i strategii firmy związanych z optymalną strategią kontaktu. Prowadzenie ocen luk w dopasowaniu projektów do rynku poprzez opracowywanie i zarządzanie oceną wymaganych i dostępnych możliwości. Analizowanie ukończonych ocen, przeglądanie wyników z zespołami produktowymi podczas identyfikowania luk. Ciągłe wprowadzanie istniejących i nowych funkcji do ocen luk dopasowania. Wspieranie rynków w zapewnianiu zgodności z pośrednimi procedurami sprzedaży detalicznej. We współpracy z zespołem ds. produktu, udostępnianie wszystkich wskaźników KPI dotyczących udostępniania i wdrażania rozwiązań B2B obejmujących infrastrukturę DTE, tj. 70:70:70, orkiestrację nazw projektów, contact center, e-commerce i metryki nazw projektów, w tym rNPS i cNPS. Godziny pracy: 9:00-17:00Miejsce wykonywania pracy: Kraków + praca zdalna.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.09.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • 01.09.2028
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 29 396 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: biznes, ekonomia, marketing,
    Języki: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany,
     
  • Inne:
  • Doświadczenie zawodowe: 12 lat doświadczenia zawodowego ogółem, w tym 10 lat doświadczenia na stanowiskach kierowniczych w działach bankowości i/lub finansów i/lub marketingu. Umiejętności: znajomość rozwiązań cyfrowych B2B i B2C w zakresie aktywacji klientów i konsumentów, zarządzanie zespołem, kierowanie cyfrowym zaangażowaniem handlowym, pośrednimi programami detalicznymi i projektami cross-funkcjonalnymi, wykazywanie się inicjatywą, umiejętność rozwiązywania problemów.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • kontakt przez PUP
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • za pośrednictwem urzędu
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Piotr Gajda
  • Numer telefonu
  • 126868143
  • E-mail
  • -